Reklamacje
1 Reklamacji podlega jedynie towar zakwalifikowany jako uszkodzony lub
niezgodny z zamówieniem. Informacja o jakichkolwiek brakach
ilościowych lub jakościowych w dostawach muszą dotrzeć do nas w formiewyepłnionego formularza.
2. Pismo reklamacyjne powinno być przesłane na formularzu dostępnym do pobrania tutaj.
3.
W terminie do 7 dni od zgłoszenia reklamacji należy dostarczyć całość
reklamowanej pozycji zamówienia, na nasz adres, za pośrednictwem firmy
spedycyjnej. W przypadku przekroczenia tego terminu reklamacja zostanie
odrzucona.
4.
Reklamacje dotyczące jakości towaru w przypadku jeśli nie zostanie
dostarczone 100% reklamowanego towaru, będą rozpatrywane negatywnie.
5. Reklamacje dotyczące uszkodzeń przesyłek w transporcie muszą być
zgłoszone w momencie odbioru towarów. Odbiorca zobowiązany jest
sporządzić protokół reklamacyjny z udziałem firmy spedycyjnej i
niezwłocznie powiadomić nas o tym pisemnie. Reklamacje nie spełniające
podanej procedury nie będą uwzględniane.
6. Sklep Internetowy
mPen.pl ponosi wszelkie koszty transportu związane ze zwrotem
reklamowanego towaru. Reklamacja będzie rozstrzygana w terminie do 10
dni od jej pisemnego zgłoszenia o czym poinformujemy klienta pisemnie o
sposobie jej rozwiązania.
7. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji, strona reklamująca zostanie obciążona kosztami związanymi z transportem.
8.
W wypadku, gdy dostarczony towar nie jest zgodny z potwierdzonym
zamówieniem, Sklep Internetowy mPen.pl zobowiązany jest jedynie do
uzupełnienia ewentualnych braków lub naprawy albo wymiany wadliwych
towarów.
9. Zwroty towaru przerobionego w jakikolwiek sposób nie są akceptowane. Nie uznajemy odstępstw od tej reguły.